czwartek, 12 maja 2016

Gotowe postacie - część I

Rozpoczynam dziś nowy cykl. W każdym odcinku planuję zamieszczać opisy trzech postaci, wykorzystywane na testowych sesjach, co pozwoli zorientować się, kim można grać we Władcach Otchłani. Na pierwszy ogień idą trzy postacie w formie zjawy (martwe, ale posiadające w zaświatach odpowiednik materialnego ciała), każda specjalizująca się w walce, jednak mocno różniące się między sobą zdolnościami, podejściem do swojej nowej egzystencji i, przede wszystkim, rasą.

IMIĘ: Wors Dwie Głowy
RASA: Gershi
HISTORIA I OPIS POSTACI: Twoja rasa została niemal doszczętnie wytępiona przez Cesarstwo. Ciebie oszczędzili, bo byłeś wówczas mały i zabawny. Ogromny rozmiar i potworne zniekształcenia przyciągały żądne wrażeń tłumy. Zawsze byłeś pośmiewiskiem. Twoja druga głowa wyrastająca z lewego barku jest uciążliwym i niepotrzebnym dodatkiem. Gdy dorosłeś, wiele razy próbowałeś ją odciąć, w końcu upiłeś się i dopiąłeś swego. Niestety, wykrwawiłeś się na śmierć, a gdy w otchłani ocknąłeś się z niepamięci, znów była na miejscu. Bogowie są zaprawdę okrutni. Gdy już tu trafiłeś, porwali cię i zmusili do walk na arenie, pośród demonicznego ognia. Sam nie wiesz ile lat upłynęło, gdy w końcu zdołałeś wywalczyć wolność. Podróżujesz obecnie z imponującym arsenałem i po raz pierwszy nikt ci już niczego nie każe. Szukasz towarzystwa istot, którym twój wygląd nie będzie przeszkadzał, nie zaszkodzi też jeśli i oni będą mieli coś przeciwko demonicznym władcom, w niewoli których tyle wycierpiałeś.

IMIĘ: Ghardal Młot Piekieł
RASA: Shan
HISTORIA I OPIS POSTACI: Urodzieś się w bezsłonecznym kraju na południu i wkrótce twoje talenty kowala stały się słynne. Na tyle słynne, że potężne mięśnie i wystające kły które obnosiłeś z dumą nie odstraszały klienteli przybywającej z zamówieniami nawet z bardzo dalekich stron. Pewnego razu wódz wioski, w której mieszkałeś wraz z rodziną został wyzwany na pojedynek. Chcąc zapewnić sobie łatwe zwycięstwo, rozkazał ci wykonać specjalną broń mającą porazić wroga trucizną. Odmówiłeś, by nie narażać wodza i całej wioski na utratę honoru. Wódz przegrał ów pojedynek, po czym z zemsty zabił ciebie i wszystkich twoich bliskich. Ich sylwetki nieustannie nawiedzają cię, gdzie nie obrócisz wzroku - żona Sheba i dwie córki, Ulya i Selne. Wciąż ich poszukujesz, choć powoli tracisz nadzieję. Musieli trafić do innej krainy, gotów jesteś jednak poświęcić wieczność by je odnaleźć.

IMIĘ: Arina
RASA: Człowiek, Sahíjka   
HISTORIA I OPIS POSTACI: Pochodzisz z nomadycznego ludu zamieszkującego Sahíjskie pustynie wschodu. W młodości łowcy niewolników z Ahavii porwali cię i sprzedali do domu rozpusty, gdzie bez zawahania zamordowałaś swego pierwszego, niedoszłego klienta za pomocą ozdobnej kotary i pałeczki do jedzenia. Trafiłaś więc do szkoły gladiatorów. Długie miesiące upokorzeń i morderczego treningu, a następnie walk ku uciesze gawiedzi przemieniły cię w drapieżną, zwinną wojowniczkę. Wódz legionów Cesarstwa, Marcus Syllus Tinabis, wygrał dzięki tobie majątek i zaproponował ci wolność. Warunkiem było przedostanie się do podziemnego miasta Druzytów Królewskich i otwarcie jego bram dla legionów. Zadanie to wykonałaś, lecz jedyną podzięką była szybka śmierć z rąk legionistów. Teraz błąkasz się po Otchłani, nareszcie wolna, by już nigdy nikomu nie służyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz