niedziela, 3 grudnia 2017

II faza testów

Witajcie. Upłynęło parę miesięcy jak z bicza piekielnego nadzorcy strzelił. W tym czasie, nie powiem, trochę odpoczywałem, ale było też wiele tygodni intensywnej pracy i testów.
Opracowałem praktycznie od nowa kolejną iterację zasad, bazując na podobnej koncepcji kostek z fajnymi symbolami zamiast liczb, kostki pozytywne i negatywne nie są już symetrycznie podobne, gdyż symbole pozytywne i negatywne przestały działać w pełni analogicznie do siebie. W ciągu 2 tygodni stworzyłem system, dopasowując go do nieco innych realiów niż Władcy Otchłani i poprowadziłem kilkanaście testowych sesji z użyciem nowych kostek, zasad i kilku fajnych rozwiązań. Sądzę, że zadomowią się one na dobre we Władcach Otchłani. Odnowiłem domenę, uporządkowałem notatki i przerabiam obecnie karty postaci, dodaję sporo pomocy dla graczy trzymając się zasad aby gracze otrzymali do ręki to, co jest im potrzebne na sesji należycie opisane i wytłumaczone, tworzę też nowe scenariusze. Kilka bardzo poręcznych podsystemów gry, jak zbieranie, tworzenie i ulepszanie przedmiotów także zostanie zaimplementowane i już nie mogę się doczekać wypróbowania ich w połączeniu z tym uniwersum. W ciągu najbliższych 2 miesięcy przewiduję więcej wpisów, a od lutego najprawdopodobniej wznowię testy Władców Otchłani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz